Halvtid

Gick upp som vanligt för att åka till jobbet, men kände att jag var helt färdig, satt bara på en stol i köket och insåg att det var dags att ringa läkaren igen. Fick tid kl 10:45 och träffade på en jättebra som hade både tid att lyssna och bry sig om mina bekymmer. Han sjukskrev mig på halvtid augusti ut, egentligen tyckte han heltid, men jag vill verkligen försöka jobba.

Hann iaf sova en stund innan läkarbesöket och det räddade min dag. Jag skulle vilja ha besked om detta ska pågå för alltid eller om jag kan bli kvitt dom här binjurebesvären för gott. Det går ju aldrig att planera någonting, så trött på detta av flera anledningar. Får väl ändå vara glad att det inte är något livshotande.

                                          

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0