Vår i luften!

Underbart väder hela dagen, visst känner man att vinden inte är så varm, men vad gör det när solen tittar fram. Jobbat nästan hela dagen idag, kändes helt okej. Provade att ta tablett nr 2 när jag kände att jag började gäspa redan halv tolv och sen har jag hållt mig på den.


Direkt när jag kom hem, så kom Pamela hit och vi tog en långpromenad runt Mjörnvallen på en timma. Sjön hade fortfarande lite is kvar på sig, bilden speglar inte riktigt hur vackert det var i verkligheten.

Har precis kollat på Talang och Solsidan, Tv4 har verkligen lyckats med fredagsunderhållningen! Halvkollar lite på en Johan Falk-film, men tycker att dom känns amatörmässiga. Mer som ett avsnitt av "Andra Avenyn" eller nåt, har iofs inte följt den serien, men det känns så. Wallander-filmerna har inte heller fångat mitt intresse, tycker mest att dom skriker åt varandra där, åtminstone när Johanna Sällström var med. Beck däremot är bäst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0