Då var påskhelgen redan över...

Skönt med ledighet och dessutom en dag där jag känt mig frisk! Nu har jag gått ner till 20 mg kortison, känns som att doser över det inte är bra för kroppen, så det känns skönt att jag nu klarar mig på den.


Fick sålt min gamla skinnsoffa idag, 2000 kronor blev priset till slut och nu väntar jag in den nya som ska komma denna veckan, eller möjligtvis nästa. Varit en massa strul med köpare som dragit sig ur och inte hört av sig fast dom sagt att dom ska ha den. Soffbordet ska skänkas till bättre behövande.

Lagat mat, putsat fönster, dammsugit, tvättat 3 maskiner, diskat, rensat garderober och däremellan kollat på några avsnitt av "Brothers and Sisters" säsong 4. Såna här dagar njuter jag av, bara få gå hemma och greja i lugn och ro.

Imorgon ska jag prova att jobba, hoppas det känns lika bra imorgon som idag. Har påbörjat min beredskapsvecka idag också, en röd dag som denna får man extra betalt, men inga samtal hittills.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0