Soffleverans

Snacka om tajming, på vägen hem med tåget, så ringer Mio möbler och säger att dom vill leverera min nya soffa! Behövde alltså bara vara utan soffa ett dygn, perfekt! Hade jag inte fått sålt den igår, så hade jag fått lämna den till Mio och då fått endast 1000 kr för den, då dom har soffbytardagar.


Jättenöjd! Vad tycker ni? Blev det någon skillnad mot tidigare? :-)

Celine och Anton skruvade ihop bordet och nu ska jag kolla efter en duk och kanske någon kudde. Får se om jag senare köper till ytterligare ett nackstöd, dom är ju annars flyttbara.

Var på jobbet idag, kom vid 10 och gick vid 15. Första tre timmarna var jättebra, sen gick det utför och jag såg nästan stjärnor när jag gick därifrån. Jag har halv sjukskrivning t.o.m den 14:e, tur det! Det kändes dock skönt att komma dit och få komma igång igen.

För tre år sen så tecknade jag ett Hem-PC-avtal med jobbet som går ut nu. Sista löneavdraget gjordes nu i mars och väntar nu på att dom ska skicka ut brev hur mycket pengar dom ska ha ytterligare för att jag ska få behålla prylarna.  Dom kommer att skriva ett marknadsvärde, men det löjliga är ju att jag har betalat värdet flera gånger om. Jag är lite nyfiken på vad dom tycker att den bärbara är värd, för mig är den redan uråldrig, men den duger ju att surfa med.  Har också en multifunktionsskrivare och en extern hårddisk som ingår och man måste i så fall köpa ut allt. Beredd på fantasipriser från deras sida och att jag därför inte kommer vara intresserad att behålla något, men hoppas kan man ju alltid.





Kommentarer
Postat av: Peggy

Jäklar vad snyggt det blev :-) kanonköp!!

Kram!

2010-04-13 @ 20:39:11
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0