Rastlös

Vilken tråkig lördag jag har haft! Mått urdåligt hela dagen fram till 17-18-tiden och sen blev det lite tvätt, städ och lite film. Vaknade med värsta ryggonten och värk i tålederna, var så groggy att jag la mig och sov redan 2 timmar efter att jag gått upp. På ett sätt är det bra att det kommer såna här dagar när jag ändå är ledig, men vill ju också kunna utnyttja helgen till något roligare.

Jag vill ut och röra på mig, känner mig som att jag bara blir tjockare och tjockare när jag går hemma. Imorgon hoppas jag att det finns ork för en ny långpromenad med Pamela.

Idag hade Viggo varit ute med Celine och Anton i skogen, han hade då gått ut på en is och ramlat i det kalla vattnet. Jag som skrev nyss att han inte gillar att bada och stackaren fick panik. Tur i oturen så hade han sitt sele på sig, så Celine kunde dra upp honom i det.

Gud vad jag älskar min nya soffa!!! :-)



Kommentarer
Postat av: Celine

Stackarn :( Vilken blick jag fick av honom när han simma där och försökte komma upp.

2010-04-10 @ 23:41:47
URL: http://cceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0