Onödig resa

Mått dåligt nästan hela dagen i form av kraftig huvudvärk. Kände det redan på morgonen, men tänkte att jag ändå åker till jobbet. På tåget ner så känner jag flera ggr att jag inte kommer orka och funderar på att gå av vid någon station, men ville inte stå ute och frysa och vänta på tåget åt andra hållet, så jag åker vidare.



Väl framme på Göteborgs central, så byter jag till ett vändande tåg och precis innan det ska avgå, så ångrar jag mig och går av. Tänkte at jag ändå skulle ta mig till jobbet och göra ett försök, så jag går mot spårvagnen. Den kommer efter 8 min och jag går på och åker ända till stationen som är precis innan mitt jobb och där går jag av och vänder hem igen. 2,5 timmars resa helt i onödan, men jag försökte i alla fall. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0