Hemmafix o Mr Perfect



Har oljat min bänkskiva ikväll, skönt att äntligen ha fått det gjort. Man drar sig för att ta bort alla saker och ställa någon annanstans medans det torkar. Ska försöka att inte ställa tillbaka lite mycket saker som innan, gillar när det är lite luftigare. Lätt att man lägger saker där hela tiden och att det alltid ser rörigt ut.



Nu ska jag lägga mig och se sista avsnittet av "Brothers and Sisters", undrar om det blir en femte säsong? Rob Lowe är ju med i serien och han är ju så snygg. Redan på 80-talet tyckte jag det när han var med i Youngblood och helt otroligt att han nästan ser likadan ut idag. Att han också har en bra rollkaraktär i serien gör ju inte saken sämre. Ögongodis gör alla filmer och serier så mycket bättre.



Mr Perfect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0