Grattis mamma!

Skulle ta 9:30-tåget idag och kom upp på perrongen, men kände att jag inte mådde som jag borde, så jag vände hem igen. Nu har jag istället jobbat ikväll då jag känner mig mycket bättre.

Dags att byta till sommardäck och mina var så dåliga att jag var tvungen att köpa nya. Hittade 2 helt nya Michelindäck på bilskroten och 2 av något annat märke som var nästan nya, alla dessa fick jag för 1200 och sen kostade monteringen på fälg och bilen 600, inte så kul kostnad, men det kunde ju blivit så mycket dyrare om jag fått betala mer för däcken.


Mamma fyllde år idag och jag och barnen plus Anton åkte dit en snabbis på fika och tårta.


Jennifer kollar in ett födelsedagskort hennes mormor har fått dagen till ära.

Kvällen avslutades med lugn kväll i soffan, den är helt underbar att sitta i.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0