Ätit gott

Så mätt! Har nyss ätit jättegod middag som jag lagade till mig och barnen. Det blev fläskfilé, farfalle (pasta) och tsatziki. Till efterrätt delade vi på en 100 gram Marabou chokladkaka, det var också mums!

Knepigt det här med vulkanutbrottet på Island, men nu blir det ju mer intressant att kolla på nyheterna. Jag är glad att jag inte sitter strandad på någon flygplats just nu och inte vet när jag kommer iväg.

Konstigt hur olika jag mår från dag till dag och timme till timme. Igår var första halvan av dagen bra, medans eftermiddagen och kvällen mest tillbringades i sängen. Idag har jag mått ovanligt bra och skönt att jag kan få såna dagar också.

Imorgon är jag ledig då jag hade beredskap förra veckan och då har man lagstadgad ledig dag och det ska bli så skönt. Ett läkarbesök är inplanerat och sen ska jag åka till cykelaffären med Celines cykel och laga växelvajer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0