Tråkiga nyheter

Inatt har jag inte sovit mycket, först blev jag väckt klockan 02 av porttelefonen och där ville en tjej bli insläppt. När jag frågade till vem, så kunde hon inte säga efternamnet och då fick hon heller inte komma in. Min granne är nämligen en som drar till sig konstigt folk som antagligen är där för att få droger och jag är så trött på det. Mellan kl 02-05, så var det ett spring upp och ner i trappan att jag inte kunde somna om. Häromdagen låg det en kille och sov bakom min ytterdörr och jag blev rädd eftersom jag var så oförberedd på det när jag skulle låsa. Min granne skärper sig i perioder och är väldigt trevlig, men det är hans "kompisar" som kommer dit som är dom värsta.

Har också oroat mig jättemycket för min kompis Angelie som ligger allvarligt sjuk på intensiven sen i söndags med en sänka på över 500! Pratade med hennes mamma idag och fick lägesrapport och det är verkligen inte stabilt. Hon lovade att ringa imorgon eller direkt om läget förändras akut. Jag hoppas att hon har turen på sin sida och fixar det här, allt är fruktansvärt och overkligt! Pratade med Angelie för mindre än en vecka sen och då fanns inga symptom på sjukdom alls och nu ligger hon med slangar på intensiven. Usch, man vet verkligen inte vad morgondagen har med sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0