Bästa vädret

Jag och Viggo var ute och hade det mysigt i 2 timmar idag, kunde inte varit bättre väder!


Älskar hösten, vilka färger!


Nolhaga slott


Dom här var spännande och det tyckte dom om mig också, tills jag började skälla.


Nolhaga djurpark

Underbart väder


Sjön Mjörn i Alingsås


Jag kan sitta riktigt fint och till och med kolla upp om matte har köttbullar eller en rolig leksak i handen.


Kan du slänga iväg pinnen då? Jag har inte tid att ligga här och vara fin, vill ju leka!

"Det vattnas i munnen, matte är sååå långsam..."

Äntligen fick jag leka! Kan hålla på hur länge som helst och hämta pinnar!

Kommentarer
Postat av: Peggy

Härliga bilder ! Det ser ut som om vi går "samma runda" :-) Har precis kommit hem från jobbet, har jobbat sen 9 i morse...Är så trött !

Anne Holts bok har väl börjat sådär, inte en av de bättre i alla fall, får se om den "tar sig" ! Det där med serier känner jag igen :-) Är själv en " Tv serie junkie" och har massor med serier på gång samtidigt...knappt jag hinner jobba ;-)

Ha d gott !

2009-10-31 @ 21:47:36
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Peggy

Ja man får ta det lite lugnt när man börjar bli äldre ;-) man orkar inte hur mycket som helst !

Ja jag har läst Karin Alvtegens böcker tycker att flera av dom är riktigt bra...lite annorlunda.

Köpte den senaste Läckberg som jag ser fram emot att läsa efter Holts bok :-)

2009-10-31 @ 22:37:47
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Erika

Hej! Fina bilder på fin volpino som jag träffade inne i storken en gång :)

Är Viggo enda volpinon i asås?

Ha de gott!

2009-11-06 @ 12:35:54
URL: http://www.freewebs.com/jinkothejewel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0