Mot Globen och PINK!!!! :-) :-)



Nu ska jag snart hoppa på tåget till Sthlm och se PINK på Globen.



Åker 1:a klass och då ingår tidningar!


Hade förbeställt 3-rätters och den såg ut så här. Pannbiff med sås och potatis och var riktigt gott. Dessvärre hade dom inte uppfattat att Angelies rätt skulle vara vegetarisk, men det löste dom genom att hämta en pizza från bistron.


Nu sitter vi med våra rosa mini-pc och kollar Facebook och bloggar. Vi har inhandlat vin för kvällen, det ska bli så kul!


Kommentarer
Postat av: Peggy

Jaja..."vad vore väl en bal på slottet" ;-) själv sitter jag här och väntar på att få gå till jobbet! Har oxå varit och vaccinerat mig och väntar bara på att alla hemska biverkningar ska komma ;-)

Ha d så underbart!

(fan jag får ju kämpa för att komma ihåg att jag inte ska ha några mellanslag innan utropstecknet) :-)

Kram!

2009-11-10 @ 15:19:15
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Emille

Vad fina ni är!! Ser riktigt mysigt ut. Hoppas ni får en underbar kväll :-)

2009-11-10 @ 15:29:17
Postat av: Jennifer Sjöström

Angelie är faktiskt lite lik dig på den bilden. :o

2009-11-10 @ 17:10:12
URL: http://chawamel.blogg.se/
Postat av: Annica

Ha det underbart!

2009-11-10 @ 21:13:02
Postat av: Annica

Ha det underbart!

2009-11-10 @ 21:13:19
Postat av: Andreas

Det såg ut som Herrljunga fick finbesök på vägen.

Hoppas ni får det kul.

2009-11-11 @ 08:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0