Ett fantastiskt dygn i huvudstaden!


På väg in i Globen fylld av förväntningar


Vi såg många Pink-kopior!


Istället för att lyssna på förbandet, så drack vi drinkar i baren inne i Globen. Jessica med brorsdotter satt med oss en stund, en tjej som Angelie kände sen innan.


Så underbart bra konserten var, man njöt varje sekund. Vilken röst hon har, lika bra live som på skiva och det är ovanligt och kanske därför jag vanligtvis inte går på konserter.


Allt hade cirkustema och i slutet så gör Pink fantastiska akrobatnummer.


Efter Globen åkte vill till puben "Femtiofyra" på Söder och dom första två timmarna var det bara vi och ett gäng på 4 killar där. Vi umgicks med dom killarna hela kvällen och åkte vidare in mot stan och festade till det stängde kl 05 och som om inte det borde räcka så fortsatte allihopa hem till honom på bilden och lagade pasta med fläskfilé. Vi har bara sovit 2 timmar totalt, är såå trött! Vi hade väldigt roligt, så det är smällar man får ta helt enkelt.

Skyndade oss till vandrarhemmet för att checka ut innan kl 12 och det kändes lite onödigt att slänga helt oanvända lakan i smutsen. Sen mötte vi upp pappa och lillebror Max vid Karlaplan och så åkte vi till Frihamnen och blev bjudna på god lunch. Jag var så trött just då att jag hade svårt att konversera, så det var tur att Angelie tog vid.


Nu sitter vi i SJ:s lounge och väntar på vårt tåg, det går först om 2 timmar. Väntan är ju inte lika jobbig med bredband, fika, tidningar och sköna stolar.

Kommentarer
Postat av: Angelie

Hahaa allt var skitkul! Vi var inte kloka :-)

O nu är vi såå trötta! :-)

2009-11-11 @ 17:30:22
Postat av: Peggy

Åh vad kul ni verkar ha haft!! Jag kan tänka mig att du är lite trött ;-)

Hahaha...nej då ingen lyxfällan för mig ;-) jag har koll än så länge :-)

Hoppas oxå att det bli en bättre dag i morgon, är ledig och det är ju helt ok :-)

Kram!

2009-11-11 @ 21:32:55
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Erica

Åh du verkar ha haft en sjukt rolig kväll! Herregud, du förstår väl att pappa stämplat dig för livet nu som "partypingla" nu när han sett dig så bakis?? :) Hahaha! Well, då är vi i alla fall två stycken i familjen nu! Kram!

2009-11-12 @ 11:18:16
URL: http://intressesmurfen.blogg.se/
Postat av: Peggy

Jag antar att du är trött idag ;-) det kostar att ligga på topp ;-)

Kram!

2009-11-12 @ 12:31:36
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0