Gratis reseguide

Ja, det var vad man fick med gårdagens Aftonbladet. Den första handlade om London, nästa reseguide utkommer 11 maj och passande nog är den om New York. Då kommer dom tyvärr inte vara gratis, utan kosta 59 kr och det är den värd. Dom ska släppa 30 olika guider under lika många veckor och jag får ju säga att det var tur att New York kom ut innan vi åker. Snart är det bara en månad kvar. Jag var lite orolig att svininfluensan skulle ställa till det, men det känns inte lika osäkert längre.

Imorgon ska jag åka till Norrköping på ett möte hos den kunden jag jobbar för just nu. Tåget går 8:30 och jag är hemma 21:30, tur att jag har min miniPC med lång batteritid för då kan jag roa mig med nya avsnitt av Prison Break och Desperate Housewives. Har börjat kolla på serien Brothers and Sisters också, den är mysig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0