En skön dag

Har mått så mycket bättre idag och det känns befriande! Angelie var här idag och vi har alltid så mycket att prata om att tiden går jättefort. Vi har varit vänner sen vi var 16 år och nu är våra äldsta döttrar Celine och Emille i den åldern och dom är också jättenära vänner. Det är kul att våra barn blev lika bra vänner som vi är, det är nog rätt ovanligt för vänskap består inte alltid och särskilt barn kan vara ombytliga.

Tog en sväng till Maxi precis innan stängningsdags samtidigt som jag pratade med Katrin i telefon, det gäller att vara effektiv. :-) Det är så skönt att ha vänner man kan prata om allt med och dit hör både Angelie och Katrin.

Nu ska jag se några avsnitt av Brothers and Sisters, jag har påbörjat säsong 3. Då den inte har kommit som box ännu, så får jag se med engelsk text, men det funkar jättebra. Den går ju på kanal 5, men jag vill absolut inte ha en tid att passa och en massa onödig reklam som stör. Jag är helt kär i den serien, rekommenderar alla att se den. Ni som känner mig vet att jag inte är en som gråter eller skrattar till film, men den här serien har fått mig att göra båda. Jag gissar att det är pga duktiga skådespelare som gör att jag lever mig in fullständigt och sveps med i alla känslor. När man har hittat sin favoritserie, så vill man ju inte att den ska ta slut, samtidigt som man inte vill att den fortsätter i evighet heller för det brukar bara bli fel. Lost borde lagts ner efter säsong 3 och kanske också Prison Break, även om jag fortfarande tycker den är bra.


Mona och Jennifer spelar Uno på balkongen i mörkret, fast min blixt förvillar ljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0