Ovanligt träd!

Det har varit två hektiska dagar på jobbet. Nu börjar deadline närma sig och kl 12 idag skulle alla dokument vara klara att skickas till kund. Imorgon är det redan fredag och sen är det bara två veckor kvar här, tiden har gått väldigt fort.

Sturle och jag tog vår andra promenad idag och då blev det runt en sjö i Stavanger, den förra var i Sandnes. Jag saknar Viggo när jag möter alla hundar, men imorgon får jag kramas med honom. Celine ska tydligen vara med Anton hela helgen, jag är utkonkurrerad! Tur att Jennifer fortfarande vill umgås med sin mamma. :-)

Imorgon ska jag flyga via Köpenhamn. Alla säger att den flygplatsen har väldigt mycket shopping, men nu när svenska kronan är så svag, så får jag väl blunda när jag går där (hur det nu ska gå till).


Promenaden tog ca 45 min, lite för kort tycker jag, så nästa gång får vi ta en längre tur. 





Titta vad som "växer" här! Så gulligt att alla barn säger hejdå till sina nappar på detta vis...


En överblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0