Strömavbrott

Precis när vi ätit färdigt middagen efter jobbet, så blev det strömavbrott. Det höll i sig i hela 5 timmar och kvällen blev inte som jag tänkt mig. Gick till Ikea och inhandlade ljus och där hade dom reservaggregat som gjorde att det kunde vara öppet, dock inte restaurangen. Var lite orolig för maten i kyl o frys, men nu känns det skönt att lägga sig och veta att allt är tillbaka. Vad beroende man är av el egentligen...!



När jag kom upp i söndags kväll, så stod den norska taxichauffören och väntade på mig som vi sagt. Han blev jätteglad över snuset och jag lovade att köpa även nästa gång jag åker upp. Kul att hjälpa någon som uppskattar det.

Nu ska jag gå och sova, ska bli jätteskönt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0