Storvinst.

Vilken match det var i fredags! Alingsås vann med hela 36-23 och en gång i matchen ledde dom med 17 mål! När det var två minuter kvar, så stod alla upp och applåderade.

När jag landat på Landvetter i fredags, så stod en av mina taxikollegor och väntade på mig. Egentligen behövs ju ingen namnskylt , men ytterligare en skulle med som hette Mats och då hade Per (taxikillen) skrivit på skylten. "Mats + Pia = sant". Både jag och Mats fick ett gott skratt.  

Helgen har gått fort. Har varit en sväng hos min kompis Susanne idag, hon hade köpt en ny jättesnygg soffa som jag blev avundsjuk på. Nu kommer taxin och hämtar mig om en kvart, bäst jag sätter fart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0