Smarrig lunch


Sandnes tågstation, på väg för att äta en gemensam lunch som avslutning på projektet.


Hela projektteamet


Maten var fantastiskt god! 139 norska kronor för en pastarätt, som hittat! ;-)


Madde åkte hem idag, hon skulle överraska sin pojkvän som fyllde år. Maria och Andreas åker hem imorgon, så på fredag blir jag själv här. Nu är det bara två dagar kvar. Hade lite för mycket kött kvar i frysen, så jag bjöd Maria och Andreas på middag här vid 17:30 och glass till efterrätt. Sen kollade jag den första kvartsfinalen på nätet mellan Alingsås och Lindesberg och det var otroligt spännande och Alingsås vann med uddamålet som tur var.

Kl 21 tog jag och Maria en snabb tur till Ikea, bytte min trasiga potatisskalare mot 3 byxgalgar. Förundrades över att dom har öppet till kl 22, det var knappt en kund där och det måste ju vara lite överdrivet att ha öppet så länge. Det har vi ju inte ens i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0