Rosa dator!

Jag har köpt mig en ny rosa minidator, en Samsung NC10 och är supernöjd. Den väger bara 1.3 kg, har en batteritid på över 6 timmar och är härligt rosa! Den kostar 4500 och mer information kan man få här:

http://www.pconline.se/test/test-samsung-nc10-en-riktigt-schysst-minidator/


Som en karamell! Passar ihop med min rosa kamera.




Min förkylning bröt ut ordentligt i helgen, så jag har mest varit inne och grejat. Har slängt en massa tomma cd/dvd-fodral som tog en massa plats, ska spara skivorna i plastfickor istället. Så skönt att få bort gamla saker, älskar att slänga och få fint. Imorgon är det dags att åka till kontoret igen, har inte varit där på 9 veckor, så det ska bli kul att se alla kollegor igen. Idag ställde vi ju fram klockan till sommartid, en påminnelse om att man har den bästa perioden framför sig och den är efterlängtad.  

Har öppnat nytt sparkonto på Marginalen.se, inlåningsräntan där ligger för närvarande på 3 % och är den högsta i Sverige. Inga avgifter, fria uttag, fri internetbank och insättningsgaranti, så det var inget att tveka på.

Nu är klockan snart midnatt, nog dags att tänka på nattsömnen...Attjiiii!!!!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Annica Borg

Jag stod och trånade över en rosa minidator i går när vi var på mediamarkt....... De hade ingen hemma, och det är väl bra för då blev det inget impulsköp.

2009-03-30 @ 07:04:29
URL: http://www.123minsida.se/volpino
Postat av: Quovadis

Sweet!

2009-03-31 @ 13:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0