Pannkaksmiddag med gänget.

Ja, då var det bara en vecka kvar här i Stavanger, känns både skönt och lite tråkigt. Det har gått över förväntan! Jag har trivts jättebra och barnen har skött sig exemplariskt! Jag är så glad att jag fick göra det här, så tack Celine, Jennifer och mamma!
När vi gick till jobbet imorse, så haglade det massor! Kl 14 gick brandlarmet för andra gången och denna gång var det visst en övning, fast dom sagt att dom inte har det här. En skön paus ute i fina vädret gjorde ju inget, så jag passade på att ta lite kort.

Direkt efter jobbet hade vi planerat att ha en liten "sista måltid" tillsammans och äta pannkakor med sylt och glass. Vi var inne hos Maria och blev sittandes i 3 timmar, jättetrevligt. Ett glas vin drack vi också, mums!

På onsdag är det första kvartsfinalen i handboll, svt24 sänder som tur är, så jag kan se på nätet. Längtar!



Norska kollegor i projektet: Tone, Lars-Erik, Sturle, Thore och Dan.


Martin, Madde och Maria väntar på att det har "brunnit färdigt".


Förberedelser inför "familjemiddagen"...


... som blev väldigt lyckad!


Vinet är precis uppdrucket och killarna redan hemgångna.

Kommentarer
Postat av: Annica Borg

vin till pannkakor?

2009-03-24 @ 09:52:28
URL: http://www.123minsida.se/volpino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0