Ett energiknippe kom förbi

Som att det inte räckte med krämpor, nu har jag fått ont i ryggen också att ryggskottet känns väldigt nära! Jag får panik! Jag har inte tid med sånt här, jag vill bli frisk och kunna åka på fredag. Celine har masserat min rygg idag och det är hon väldigt bra på som tur är.

Camilla kom förbi en sväng. Hon har alltid sån energi att jag blir avundsjuk, men så är hon ju 8 år yngre också. :-)
Hon försökte muntra upp mig med att locka med Ullared imorgon, men hur gärna jag än vill dit, så blev svaret: -Orkar inte. Vi var en sväng på Maxi och köpte lite godis och jag blev helt slut efteråt.


Camilla, ett energiknippe!

Min mamma har varit här och hjälpt mig med diverse saker, tack för det!!!

Följde Robin Söderlings väg mot final i Franska Öppna igår via Aftonbladet och radiosporten och jisses vad spännande. Han låg under med 4-1 och vinner 5 raka game så det blir 6-4, snacka om bragd. Det är detta som är tjusningen, i sport kan allt hända.

Nu kollar jag Sverige -Danmark i VM-kval, det går inte så bra.. en missad straff och en backmiss, alltså 0-1 och 40 min kvar att spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0