Nu närmar det sig...

Om 5 timmar är det dags att åka till flygplatsen och det känns stressigt. Har strukit och packat ner allt förutom necessären, då jag ska duscha precis innan. Liselott önskade kaviar och kexchoklad och det ska hon få, 3 stora tuber, 20  kexchoklader och 1 kg vingummi. Jag och Celine lär också bli sugna på godis när vi är där, så det blir kanon.

Varit med Celine hos läkaren i eftermiddag och fått antibiotikasalva till hennes öga för hon hade fått en infektion. När vi skulle hämta ut medicinen, så funkade inte deras datasystem och då tog det extra tid. Har också varit på närrehab för att få ett handledsskydd, det var skönt med stöd.

Har tyvärr väldigt ont i varenda muskel i kroppen, men hoppas det släpper när vi väl kommer iväg. Blodtrycksmedicinen har gjort susen, alltid något.

Jag ska blogga och lägga upp bilder så mycket jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag hoppas ni har det riktigt J-A bra, för det är ni värda! Håll utkik efter volpinos. Kramar Annica

2009-06-12 @ 08:51:47
URL: http://123minsida.se/volpino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0