Jag har varit ute på galej

Fick ett infall i fredags kväll och åkte till Camilla ganska sent för att gå ut på stan.  Det var tur att jag gjorde det, för vi hade ett trevligt dygn. Vi sminkade oss och gjorde oss fina i håret och sen åkte vi in till krogen Push på Avenyn. Vi trodde ju att det skulle vara en ganska mogen skara där, men tyvärr inte. Däremot var musiken väldigt bra och det räckte för att jag skulle vilja stanna kvar där. Kom väl hem till Camillas lägenhet vid 04 och somnade kanske 05 för att sen gå upp kl 10 och åka till Askimsbadet. Inhandlade sallad och dricka på vägen och hade härliga timmar i solen. Osmart som jag var så smorde jag inte in mig och det blev en ganska röd kropp efteråt.


Gott om plats på gräsmattan var det och helt perfekt.

Direkt efter solningen så åkte vi till Ikea och på vägen in sa ville jag köpa en dricka vid IKEAS korvmoj. Camilla hade lagt märke till att killen i kassan var väldigt ung och söt, vilket jag också höll med om när hon tyst påpekade detta. Jag såg att dom hade kylklampar där och det var något Camilla behövde, så hon tog 6 stycken. Jag köper min dricka, killen är väldigt skojsam och när det  var Camillas tur efter mig, så säger han till henne:
- Skulle du köpa kylklampar för att vi hade så många eller?
Både jag och hon förstod inte alls vad han menade med det, men jag kunde inte låta bli att säga högt:
-Nej, hon tyckte du var så HET, så hon var tvungen att kyla ner sig... hahahahaa
Det stod folk bakom i kön och han blev rätt så generad kan man säga, men han tyckte att det var kul... :-)



Kommentarer
Postat av: Annica

Tyckte Camilla det var lika kul? Jag hade också kunna vräka ur mig det, men jag hade inte tyckt om ifall någon sa det till mig! Synd att ni inte kom förbi när ni var i närheten! Eller valde ni det andra ikea?

2009-06-29 @ 07:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0