Snygg landning!


Den här lappen tappar jag på golvet och blev lite full i skratt när jag ser hur den landar!  Hur är det möjligt?

Har skrivit ihop min egenremiss som jag tänker skicka ifall jag inte får gehör imorgon när en nygammal läkare ska ringa. Har begärt att få byta vc-läkare nu till han som hade hand om mig förra året då jag fick min Subakut Tyreoidit. Jag tror att han är lyssnar mer, är mer intresserad av att fortsätta det här spåret och han vet dessutom min bakgrund.
Ringde och pratade med han som hade hand om mig när jag låg inne på Sahlgrenska förra året och som jag känner fullt förtroende för och han sa att jag fick höra av mig på nytt om jag inte får hjälp snart, för då skulle han stöta på. Uppskattar verkligen att han tog sig tid att prata och att han vill hjälpa mig.

Jag och Jennifer var och köpte pizza idag och sen åkte vi till mamma och åt den. Ikväll har jag pratat i telefon ganska länge med både Angelie och Camilla och passade då samtidigt på att ta en långpromenad med Viggo. I slutet så fick jag så ont i foten, så jag kunde knappt kunde ta mig hem. Det knäppa är ju att det kommer värk överallt utan förvarning och då när medicinens verkan har tagit slut. Eftersom jag inte har så många tabletter kvar och jag inte har ett eget recept så måste jag hushålla. Som det är nu ska det räcka en vecka till, men sen då? Det här är en mardröm som jag hoppas vakna ur snarast... Det finns ju såklart dom som har det värre, man kunde ju ha en livshotande sjukdom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0