NEW YORK, here I come!

För ett tag sen så blev jag "addad" på Facebook av en som jag inte kände igen namnet på. När jag godkände för att kolla vem det var, så visade det sig att det var min gamla klasskompis Liselott. Hon hade bytt efternamn och bodde numera i New York och var därför aldrig med på vår klassträff förra sommaren. Vi har inte pratat på jättelänge, men började maila så smått. Nu har vi bestämt att jag ska komma och hälsa på henne och det känns hur kul som helst. Hon bor i en tvåa på Manhattan av alla ställen, kan det bli bättre? :-)  Flygbiljetterna kostar runt 4000 och så billigt har jag nog aldrig sett att det varit. Har alltid velat åka dit, så det här känns jättekul! Celine vill så gärna följa med och jag ska kolla lite på vad det innebär praktiskt och i merkostnad.


Liselott

Kommentarer
Postat av: Martin

Riktigt kul att läsa om New York-resan. Extra kul med bilderna. Älskar staden och har varir där vartannat år sen 1985!

2010-04-17 @ 14:51:19
URL: http://coolapappor.se
Postat av: Pia

Kul att du kollade! Kan tänka mig att du också har besökt B&H när du varit där. Jag handlade för nästan 30 000 därinne, men allt var inte till mig.

2010-04-17 @ 18:02:59
URL: http://volpinomatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0