Hemma!

Då var man hemma igen, dock bara 2 dagar, men det känns kanon. Jennifer gav mig en jättelång kram och det var så mysigt. Åkte och köpte lite kvällsmat på Maxi och hittade även ett resestrykjärn där för endast 119 kr. Har läst i olika tester att just Melissas inte är ett av dom bättre, men det var billigt och lär nog kunna stryka kläderna hyffsat, enda jag begär av det. Man kan inte alltid köpa kvalité, allt beror ju på vad man ska ha det till och hur mycket det ska användas.




Hittade necessären på flygplatsen i Stavanger och i en ny färg dessutom, så jag slog till och köpte den för 299 nkr. Både snygg och funktionsduglig. Hon som jobbade i butiken där var från Borås, lite ovanligt att svenskar är i Stavanger tydligen, dom flesta håller till i Oslo. På Gardemoen köpte jag halsband till barnen med 70 % rabatt.


Madde och Andreas i flygbussen utanför kontoret. Gratis! Staoil hade egna bussar som hämtade upp resenärer mellan kontoren till flygplatsen.

Väntar på att få gå på planet till Oslo....


En kvällsvy över Stavanger, vackrare i verkligheten...


Så här såg det ut på Oslos flygplats Gardemoen, en del snö och 7 minus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0