Bilder från Pardis fest

Pardis fest var väldigt trevlig! Vi blev indelade i olika lag som skulle skriva om varsin låttext som skulle passa med kvällens tema. Vårt lag fick låten "När vi gräver guld i USA" och vi hade två tjejer som var extra flitiga, så texten blev riktigt bra, men vi hade inte övat så mycket och sången blev ganska ojämn. :-) Vissa lag tog till saker som att strippa för att juryns vinnarpoäng. En kille stod i bara kalsongerna, vilket flera killar gjort innan honom, men så kommer det en kille bakom och drar av honom dom, så han står där helt NAKEN. Vilken chock! Det blev lite konstig stämning och inte så konstigt, så gör man bara inte! En riktig kränkning och barnsligt gjort.
Åkte hem med 01:17-tåget och då Jennifer hade tjejkväll hemma, så var det ett vardagsrum fullt med barn, täcken och madrasser.
Igår var en mycket slapp dag, vi åt våfflor till "frukost" och sen blev det pizza till handbollslandskampen. Jag har hittat en ny favorit, kycklingpizza med kebabsås. Var inte så förtjust i pizza innan, men den här är riktigt god.




Så här fint dukat var det.


Alla börjar leta efter sina bordsgrannar.

Min kollega Robert och hans bordsgranne Anna


Jag och min bordsgranne Jonna.


Koncentration inför textskrivandet med vår låt som vi ska uppträda med.


Pardis har så här kul på sin fest. :-)


Uppdraget utförs med stort allvar.


Robert med sin andra bordsgranne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0