8 veckor

Nu fick jag precis veta att jag ska vara i Stavanger i 8 veckor. Vi är 10 som var på listan, hälften ska stanna i 3 veckor och resten i 8 veckor. Jag kommer alltså att vara där med start 26:e januari till 20 mars! Känns både konstigt och roligt.
På onsdag ska vi ha ett telefonmöte för att kunna ställa frågor till teamledaren på plats.

Jag behöver iaf ha med mig min specialstol som gör att jag slipper belasta svanskotan. Den har inget ryggstöd och är väldigt skön att sitta på. Då man lätt kan flyga med barnvagnar som bara plastas in och skickas på bagagebandet, så måste jag ju kunna frakta med stolen på samma sätt. :-)


Min blivande reskompis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0