Bio i Stavanger

Lördagseftermiddagen ägnades åt att strosa runt i Stavanger centrum och kolla i affärer. Sen blev det Thairestaurang och det var väldigt gott. Jag och Sturle hade planerat att gå på nattklubb på kvällen, men jag ville hellre gå på bio och det hade han inget emot. Filmen började inte förrän 22:20, så då åkte vi till "my place" och kollade lite roliga Youtube-klipp och även den svenska delfinalen i melodifestivalen som sändes på nätet. Denna gång tyckte jag inte alls det fanns någon klar vinnare, mycket bättre låtar förra veckan.


Den här lilla bägaren med glass kostade nästan 40 svenska kronor, men god var den.


Det flaggas för Kung Haralds födelsedag och det är brandkåren som sköter det.


Mysiga kullerstensgator och gamla hus.


Här åt vi god thaimat, lite starkt bara.


Den här statyn har Sturle ridit på som barn. Jag frågade om han ville göra det igen, men han avböjde. :-)


Första ggn jag ser den här smaken på Mentos sen vi var i Turkiet, Celines favorit.


Filmen började 22:20 och då var biografen (kinon) så här öde.


Utvecklingen går framåt, inga små apparater direkt.


Den här filmen såg vi och den var okej, men lite rörig historia och för mycket "skjuta".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0