Spotify

Idag har jag lyckats få ett invite till Spotify, riktigt trevligt påfund. För er som inte vet vad det är för något, så finns google. ;-)

Alingsås har precis vunnit mot Ystad IF borta, inte helt fel. Jag och min bror var och kollade Alingsås hemma mot Drott i söndags och då vann dom enkelt. Väldigt trevligt att att dom fortsätter att vinna!

Idag fyller min vän Angelie år, grattis säger jag till dig även på bloggen!

Igår var jag en sväng på Kvadrat och shoppade lite, en tröja, naggellack och nytt headset till mobilen. Mitt förra gick sönder, det är verkligen välanvänt. Idag efter jobbet gjorde min hotellkompis Madde pannkakor till mig, henne och kollegan Andreas. Det var gott, några hade hon till och med lagt godis på. :-)
 
Dagarna går så fort här, jag trivs som fisken i vattnet och det är så skönt, så man slipper ha ånget på söndagen när det är dags att flyga tillbaka. Det som känns konstigt är att komma till Landvetter på fredagskvällen och redan två dagar senare vara tillbaka där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan söka på google efter en invite också :).

2009-02-17 @ 20:57:54
URL: http://hjsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0