Nya resväskor!

Igår köpte jag nya resväskor till mig, jag är så nöjd. Behövde en ny, då en av mina blev stulen i källarförrådet för ett tag sen. Jag köpte en mellanstorlek och en kabinväska och priset var egentligen 1800 kr för båda, men jag fick 10 % rabatt och fick dom för 1618 kr, yes!

När jag skulle checka in bagaget på Landvetter igår, så satt en kvinna där och löste korsord, det var tydligen ingen direkt rusch och när jag la upp mina väskor för vägning så utbrast hon: -Åhhh, vilka fina väskor!!! Det var ju som man säger på säljspråk "att bekräfta köpet". Även om det inte var hon som hade sålt dom, så kändes det extra bra, för då hade jag valt rätt väskor. :-) Hon som jobbar vid incheckningen har ju ändå sett hur mycket väskor som helst...


Framme vid hotellet, visst är dom läckra?



Epic Pop heter märket och finns i dessa snygga färger.


Råkade springa in i en skoaffär också och hittade underbara innetofflor! Märket är "Canada snow" och priset var 399 kr, ganska dyrt, men då jag använder tofflor varje ledig stund hemma, så var det väl investerade pengar. Jag har med mig dom till Stavanger och älskar dom.


Idag har jag mest slappt efter jobbet, tvättat, kokat ägg och lite annat. Skönt med såna kvällar också. Jag tog med min extra router hemifrån och det är så lyxigt att vi båda nu kan använda internet samtidigt. Dessutom att slippa sitta fastlåst i köket, hur bra som helst. Imorgon är en vanlig arbetsdag, men på onsdag ska vi ha en kickoff på Stavanger Stadion mellan 13-22, hoppas det blir trevligt.


Den här boken köpte jag på flygplatsen förra helgen, norsk författare som är översatt till
engelska = 700 sidor. Jag har att göra ett tag alltså.

 

Kommentarer
Postat av: Annica

Kolla här! http://volpinoitaliano-annica.blogspot.com/

2009-02-03 @ 06:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0