Härliga Ullared

Det blev Ullared som planerat, även om inte slutsumman blev det. Hade tänkt att handla för ca 4000, men som vanligt blir det mer och istället blev det 5500 kr.  Som jag sa till Celine när vi packade ihop varorna, det här är en New York-biljett.

Åkte vid 9-tiden och kom hem 17:30. Det var inte så  mycket folk som jag hade trott, det var ju ändå lönehelg. När jag var bland hyllorna med bestick, så hörde jag en röst precis bakom mig som lät mycket bekant. Vände mig automatiskt om och visst var det "Bonde söker fru"-Magnus som frågade sin nyblivna fru Emma något.


Här är en del av "fångsten".


Lite till, bra att köpa resväska och packa allt i.


Märket heter "American Tourister by Samsonite" och kostar 599 kr. 4 hjul som gör att den går att köra hur smidigt som helst. Hittade samma väska på http://strandlins.com/product.asp?product=3299, där den kostar 1.395 kronor! Ja, vad säger man? :-)


Den här söta bagen köpte Jennifer och en mängd andra tjejer. 20 kronor!


Fyllde på mitt Cola light-förråd, 2.95 per burk...


Något längre kvitto än man är van vid.

Jag köpte en ny jacka till mig som jag blev jättenöjd med. HIttade också en 3 l-kastrull av märket Hackman för 179 kr.
 
Barnen ville absolut köpa dvd:n med den gamla julkalendern "Trolltider", jag som trodde mina barn började bli stora?? Dom tycker den är så mysig och vi hade den på VHS förut, men videon är ju borta sen ett par år och då ville dom prompt köpa den för 129 kr. Andra favoriter från förr som dom fortfarande kollar på är just julkalendrar såsom Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm. Dom kan nog varenda replik i dessa filmer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0