Nytt läkarbesök, lite onödigt kan man tycka.

Fick gå tillbaka till doktorn idag lite skamset och säga att jag avbrutit min penicillinkur för tidigt och nu fått tillbaka halsont och feberkänslan. Varför jag avbröt är en annan historia, men helt självförvållad. :-) Fick en ny 10-dagarskur, men denna gång ska jag endast ta 3 tabletter per dag och inte 6, det känns mycket lättare.

Celine har varit snäll och färgat mitt hår idag, hon är ett proffs och det är skönt att bli ompysslad och så kan vi ha lite mor och dottersnack.

Handboll har jag också sett, livesändning på nätet mellan Alingsås och Kristianstad och vilken dramatik det var! Resultatet gick "vår" väg och det är huvudsaken, men mycket tjafs och utvisningar var det. I slutet intervjuade dom en Kristianstadsspelare. När jag hörde honom prata, så kände jag att han bara måste vara från Stavanger. Kollade upp det på nätet och visst var han det! Dom har sån speciell dialekt där och sen vet jag att dom även har ett handbollslag, så jag blev lite nostalgisk ett kort tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0