Massage

Den här sköna massagestolen testade jag på jobbet igår! Valde den mjukaste varianten, ändå gjorde det ont på vissa ställen på ryggen, men jag mådde mycket bättre efteråt. Skönt med massage på benen och upp över bakhuvudet. Så skön avkoppling att bara släcka ner i rummet och luta sig tillbaka med avslappningsmusik i lurarna.

Direkt efter det, så åkte jag till Partille för att gå på utvecklingssamtal på Celines skola. Vi hann också med att köpa en vinterjacka till henne i Allum och jag blev 1400 kr fattigare. Hemma strax före kl 21 och inte mycket kvar av kvällen, men hann tvätta och kolla vad jag ska ha på mig på jobbets julfest på fredag.


Kommentarer
Postat av: Peggy

Åh kan jag få komma på studiebesök till ditt jobb och sitta i den där stolen ;-) ja vinterjackor blir aldrig billiga....hoppas Celine blev nöjd :-) Hittade du något snyggt till julfesten? alltid lika svårt att välja vad man ska ha på sig :-)

Kram!

2009-12-03 @ 21:41:12
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0