Veckans uppfinning

  Var inne en sväng på Clas Olsson igår och hittade en mycket fiffig äggtimer för 79 kronor.




Här ser ni hur den fungerar. 


Jag som vill ha hårdkokta ägg låter den bli helt svart.


Resultatet blir helt perfekt! Bort med jobbig äggkokare!

Här nedan får ni se vad som låg i skokartongerna från gårdagens shopping med 70 % rabatt.

210 kr, ord 699!


270, ord 899 kr. Sköna till vintern med go päls inuti.


120, ord 399. Jennifer har redan använt dom som man kan se.


270, ord 899. Dom här tyckte Celine inte var så snygga, men jag kände på mig att Jennifer skulle gilla dom, vilket hon också gjorde. Viggo i bakgrunden kollar vad som händer.
 

240, ord 799, också till Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad hungrig jag blev när jag såg dina goda mackor!



Annica

2009-08-25 @ 05:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0