Jordgubbar och glass

Var och tog mina prover igår på Sahlgrenska. Fick också med mig dunkar att samla urin 2 dygn och nu tar några dagar innan alla provsvar är klara. Kollade med sköterskan vilka prover som var ordinerade och inga nyheter, alla dessa har jag redan tagit under sommaren, så jag förväntar mig inte att dessa ska göra skillnad. Åkte sen bort till Annica i Kållered och hälsade på en snabbis. När jag ändå var precis vid IKEA, så gick jag in för att köpa mig en extra hylla att ha i garderoben i klädkammaren och hittade en på fyndet för endast 10 kr. Den passade helt perfekt och då blir man glad.


Det här är så gott, dock hade inte jordgubbarna så mycket smak denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0