New York 12-17 juni!

Då var det bokat och betalt, resan till "The Big Apple" blir i juni, dagen efter att Celine har slutat nian. Hittade biljetter för 4325 kr styck, billigare än så kan man nog inte hitta. Vi ska bo hos min gamla klasskompis Liselott som har en lägenhet på Manhattan. Hon hade som tur var luftmadrass som var stor för två, kuddar och täcken och det enda vi behövde ha med var lakan. Det här kommer att bli så kul, tur att jag fick tummen ur idag och bokade.

Nu gäller det att surfa runt och planera vad vi ska hinna med på drygt 4 dygn. Vi åker tidigt den 12:e och åker hem vid 18 den 17:e, så det blir nästan 5 dygn tror jag förutom restiden. Hemresan blir på natten och hoppas man kan sova en del. Mellanlandar i Bryssel och totala restiden är ca 11 tim. Det verkar finnas så mycket att se och göra i den staden att man blir smått förvirrad. Tur att jag har nästan 2 månader på mig och att vi har en personlig guide som har koll på vad man bör se och inte.


Kommentarer
Postat av: Annica

Tar du med min son? Han vill så gärna se New York. Han går säkert som handbagage!



Annica

2009-04-16 @ 06:58:14
URL: http://123minsida.se/volpino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0