Maserati Grand Tourismo


På väg hem från jobbet får jag ett samtal från min bror om jag vill provåka en Maserati för 1,8 miljoner. Ingen tvekan, klart att jag ville! 5 min senare satt jag i den och häftig bil får jag säga. Min bror har en chef som äger 4 bilar där värdet är minst 600 000 och för mig är det ofattbart hur man ens kan köpa så dyra bilar.

För det första hinner ju inte köra dom, inga bruksbilar direkt. För det andra kan man inte serva dom i närheten, utan man får åka antingen till Sthlm eller utomlands, beroende på bilmärke. Av dessa anledningar, så får min bror "ställa upp" och hämta/lämna olika lyxbilar och det är ju helt perfekt för honom. Han får leka av sig och det kostar inte en krona.


Det pirrade rejält i magen när den accelererade.


Snyggare framifrån tycker jag.


Tänk om man kunde vinna sån här på Bingolotto?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0