Jobbiga förkylning

Nu är jag trött på att vara förkyld och vill gärna ha en påskhelg utan snuva, så jag kan hitta på något kul. Planerar att träffa några vänner som jag inte har sett på länge. Pardis är i Gbg över påsk, Liselott som bor i N.Y ska till Alingsås på bröllop och Camilla vill att jag kommer till henne och umgås över lite mat och vin. 

Celine befinner sig just nu i Kläppen (Sälen) med sin kompis Maria och hennes familj. Hon har också åkt på en förkylning, men är vid gott mod ändå. Hon har aldrig åkt skidor förut och har gett sig på att åka snowboard och det har gått sådär. Nu efter tredje dagen, så kan hon ta sig upp utan hjälp och åka åt ett håll på tvären i backen, haha.

Imorgon är det kvartsfinal 5, den bara måste vinnas. Heja AHK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0