Gästboksinlägg

Angående gårdagens förlust mot Hammarby i semifinal 2 borta, så har det blivit en del diskusssioner i AHK:s gästbok. Jag kunde inte låta bli att skriva ett jag också. Kanske att dom tar bort det snart när det står fula ord, men jag citerar ju bara och vill gärna starta en debatt.




Hammarbyklacken23 Apr 2009, 14:34
Det är beklämmande att läsa i GT hur Hammarbysupportrar har ropat rasistiska saker så som "svarting" till Bliznac. Inte konstigt att det påverkar hans psyke under matchen, han är ju inte mer än människa. Själv satt jag under Hammarbyklacken i Nolhaga (semifinal 1) och hörde vad som ropades och skulle jag vara spelare i Hammarby, så skulle jag skämmas! Två saker som ropades var:
- Våldta Alingsås!
- Alingsås knullar gas!

Sånt hör inte hemma i en handbollshall, släng ut dom!
/ Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0