Spegel spegel på väggen där...


Vilket härligt väder det har varit i helgen! Igår var jag och Celine ute med Viggo och kastade pinne och det gillar han! Idag skulle jag ut med honom på morgonpromenad och när vi kom in i trappuppgången och jag skulle fiska upp posten i postfacket, så hade jag bara en hand och släppte då kopplet och vad händer? Jo, grannen på våning 1 (vi bort på vån 2 och jag stod på bottenvåningen) öppnar dörren och ska gå ut med sin 1 ½ - åring. Viggo som var på väg uppför trappan såg sin chans att hitta på bus, så han rusar in i deras hall och är alldeles stirrig och skrämmer slag på lilla Benjamin som började gråta hysteriskt. Det var ganska pinsamt, hahaha.



Idag har mamma kört mig till Jysk så jag kunde hämta och betala min nya spegel som jag ska hänga över soffan i vardagsrummet. Den har kostat 699 och var nu sänkt med 50 %, så då passade jag på. Har letat efter en just sån här länge och perfekt att hitta den på rea.


Så här ser spegeln ut, förutom att min inte är trasig.  Visst är den fin? Den finns i silver också.

Just nu lyssnar jag på Mons Kallentofts andra roman "Sommardöden", tycker den är sådär. Sen plöjer jag genom alla Mari Jungstedts romaner och har nu kommit till hennes fjärde som heter "Den döende dandyn", dom gillar jag. Däremot har jag lärt mig nu hur hon bygger upp sina deckare, så man kan ganska snart räkna ut vem som är skurken.

    

Kommentarer
Postat av: Jennifer

olydiga hund xD!

2008-09-14 @ 15:15:39
URL: http://www.nogg.se/jennifersjostrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0