Valpbilder

Tog mig på nytt till Sahlgrenska igår för ny provtagning och denna gång hade det stigit till 230. I måndags var det ju 180, så det går åt rätt håll, men ändå på tok för lågt. Läkaren sa att det kommer att stabiliseras, det är bara att hålla ut och han sjukskrev mig 14 dagar ytterligare. Jag känner faktiskt en skillnad mot i måndags, så snart kanske jag kan få bort huvudvärken och sovbehovet. Jag tog också blodsockerprov som var på 4.3 och det var väldigt bra, så nu kan jag sluta oroa mig för det.
Köpte mysiga kläder på Cubus igår, det var 20 % på deras kläder och alla i familjen (inte Viggo :-)) fick mysdressar i velour. Celine sa att hon aldrig kommer att ta av sig sin, haha.
Igår kväll var jag och Celine själva. Först var vi och handlade, sen tv och åt chips med dip och efter det tog vi en långpromenad med Viggo i regnet, faktiskt väldigt mysigt. Kul att hon kunde slita sig från datorn och umgås med mig lite.
Fick mail från Annica, Viggos uppfödare med bilder på valparna, men visst ser dom ut som råttor?




Om några veckor kommer dessa "råttor" vara världens sötaste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0