Ullared och pokerkväll

Åkte med en buss till Ullared idag och skulle absolut inte handla mer än nödvändigt, men ändå slutade notan på 4200! Det går inte alltid som man tänkt och särskilt inte på Gekås. Jag och barnen fyllde kundvagnen mestadels med hygiensaker och smink, är man tre tjejer så är man. Viggo fick lite saker han också, så som nytt halsband, tuggben, mat och någon leksak. Jag köpte mig en ny stegräknare och som verkar lite modernare än den jag hade tidigare. Den här kan tydligen föra statistik och sånt är alltid kul.

Det var meningen att den här bilden skulle visa hur fullt med folk det var...


Här är våra inköp, kul att packa upp allt hemma.

Hade dubbelbokat mig för dagen, men löste det som så att bussen släppte av mig på vägen hem så att jag kunde delta på pokerkvällen med jobbet. Idag var vi tyvärr bara fyra stycken, även om 7 stycken anmält sig. Som tur är gick det att spela ändå, men det blir ju inte lika kul. Jag vann första omgången och kom tvåa andra.

Ni ser vem som har den största stacken va? :-)


Kommentarer
Postat av: Annica

Alltid skoj att handla, mindre skoj att betala!

2008-10-29 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0