Öis till Allsvenskan.

Ikväll har jag och Jennifer gått och sett en del av "Ljus i Alingsås". Det är ganska utspritt i år, så vi tar del 2 en annan kväll.

Det här var mycket finare i verkligheten. Ljusslingor i vatten.




Örgryte har gått upp i Allsvenskan, skickade grattis-sms till en spelare i laget som jag träffade i somras. Han var snabb med att svara och dom var precis på väg ut och fira. Vilken upplevelse att få vara med om som spelare.

Kollar på Ensam mamma söker, vem väljer att vara med i ett sånt program? Det är dock väldigt kul att se på och det tog ett tag innan jag kände igen en av killarna, för tre år sen var vi ute på en spontan middag. Trevligt var det absolut, men vi hördes inte av mer efter det och jag glömde av det hela. Det tog några program innan poletten trillade ner om vem han var.  Av alla deltagande killar så hade jag inte valt någon, är det jag som är kräsen eller dom som är fel? :-)


Kommentarer
Postat av: Annica Borg

Det är väl inget att fira att ÖIS är i allsvenskan? Självklart är det blåtvitt som gäller.



Trevlig chef som skickar blommor!



Kommer ni ner om några veckor och kollar på vovvarna? Fick du bilden när de ligger på rygg?



Annica

2008-10-20 @ 12:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0