Mästerfotografen Jennifer

Precis kollat på Idol, jag gillar Alice och Kevin, dom är klart jämnast i kvalité. Anders Bagge i juryn är så charmig, han är så genomsnäll känns det som. Ikväll skulle min yngsta bror William vara med i programmet "Extra extra" på tv3, lite jobbigt eftersom det var samtidigt som Idol och jag fick sitta och zappa. Sen är han med alldeles i slutet, kanske någon sekund när han sitter på dagis i en soffa och läser från ett kort som han håller för halva ansiktet. :-)

Jennifer som älskar att fotografera med sin kamera har idag haft sin storasyster som "modell". Kul när syskonen kan umgås och hitta en sysselsättning som passar dom båda. 
Bilderna blev jättefina och här är några av dom.






Kommentarer
Postat av: Annica Borg

Väldigt vackra bilder, och en vacker modell! Är det karriärerna för dina tjejer. Fotograf och fotomodell?



annica

2008-10-18 @ 08:42:48
Postat av: Johan

Jag sa ju att hon hade talang som modell;). Jättefina bilder!

2008-10-23 @ 16:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0