Vi hamnade i Båstad! :-)

Jösses! Vi hade ett otroligt trevligt dygn i Tylösand/Båstad och inte en krona kostade det.
Tog tåget till Gbg där Camilla hämtade upp mig 13:40 för vidare färd mot Tylösands hotell.



Vi kom dit vid 15 och då hade After Beach med uppträdande börjat på baksidan av hotellet. Mycket folk och alla var så partysugna, men dessvärre så kom det kraftiga skurar som gjorde att stämningen kom av sig. Vi mötte upp herrarna som bjudit dit oss, Peter  och Janne och dom visade sig vara väldigt trevliga och måna om att vi skulle ha det bra.  Kvällen innan hade dom festat i Båstad och Janne från Oslo hade parkerat sin bil på en gräsmatta bland sponsortälten och visste att den borde flyttas. Vi bestämde att vi skulle ta taxi från Tylösand till Båstad för att hämta hans bil innan det var dags för party, eventuellt skulle vi käka middagen i Båstad också. Dom hade ett rum på hotellet och vi la in våra väskor där med våra partykläder. När vi kommer fram, så ringer Peters kompis Kristian och vill att vi ska titta förbi Hamnkrogen där dom satt ett sällskap. Det gjorde vi och blev kvar hela kvällen! Vi som skulle stajla till oss, men grejorna låg ju kvar på hotellet. Lite tokigt att festa i vardagskläder tillsammans med glamourösa Daphne Leon, Sofia Hellkvist m.fl. :-)


Daphne med sin trevliga pojkvän Kristian.

Jag vet inte hur många champagneflaskor som Peter beställde in, långt över 10. Glasen fylldes på hela tiden och stämningen var naturligtvis på topp. Jag ska lägga in fler bilder sen, men Camilla måste maila mig bilderna, då det var hennes kamera vi tog med. När kl var runt 02, så var det dags att gå till Kristallrummet. Tydligen stället där kändisarna hänger och igår var Fredrik Ljungberg där i vanlig ordning. Jag brydde mig inte så mycket, följde bara med och vi gick bakvägen uppför en brant trappa. Den första jag blir presenterad för är "Bygg-Matte" från Lets Dance, han är ju fräsch. :-) Sen gick vi ett varv därinne och det var så mycket folk att det inte gick att röra sig, så vi gick ut lika fort.

Kvällen var fantastiskt rolig, undberbara människor och hoppas jag får anledning att träffa dom igen.
Mötte också Fredrik S (konsult på Gudie)  i Tylösand, han bodde på hotellet.
Såg två otäcka bilolyckor, men dessbättre verkade det inte vara några personskador. 

Nu är man hemma igen, tillbaka i verkligheten. Jobba imorgon, semestern är inte förrän om två veckor och när det ändå inte är bättre väder, så känns det helt okej.


Båstads hamn, tagen kl 11 idag. Var är alla? Sover dom ruset av sig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0