Scintigrafin gick bra.

Varit på Sahlgrenska idag och gjort scintigrafin. Sköterskorna som gjorde röntgen kändes inte proffsiga och sen kom en läkare för att känna på min hals. Han var skum, såg helt trött ut och bröt på svenska. Bilderna visade ingenting och det var ju bra, så nu är det bara att förlita sig till endokrinologen som jag snart ska få en tid till. Denna veckan är det meningen att jag ska äta 3 tabletter och sen gå ner till två nästa vecka. Då jag hade slut på tabletter, så tog jag 2,5 i förrgår, 2 igår och 1.5 idag och genast kände jag tröttheten komma tillbaka. Nu har jag hämtat ut fler tabletter och ska ta 2,5 resten av veckan.

Planerar för att måla om väggen i vardagsrummet där jag ska ha min nya plasma. Nu står den på en byrå, men har tänkt att hänga den på väggen och även flytta dvd och förstärkaren och ha dom under. Då får jag det mycket snyggare vad gäller alla hängande sladdar. Måste ju bara spackla igen alla gamla hål först, men som tur är har jag en hel del spackel hemma. Hans ska komma en dag nästa vecka och hjälpa mig mer, tur att det finns snälla killar som är händiga.

På Ikea köpte vi mest till Celines rum, hon fick en spegel, lampor, en bokhylla med dörr, förvaringslådor (rosa). Jennifer fick en ny dvd-spelare, hennes gamla hade gått sönder. På vägen hem så stannade vi i Allum och Celine och Maria shoppade en hel del på Gina Tricot. Själv hittade jag ett linne på Esprit för 244 kr, hade kostat 349. Köpte också Matrix schampo och balsam för 198 kr flaskan och då innehåller dom 1,5 liter!! Billigt!


Det ska vara pumpar till, men dom har jag inte hunnit sätta dit.


Ska bli skönt att få ordning på den här oredan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0