Sugen på ny mobil, igen!!

Ringde till 3 idag och rättade till så att hela familjen nu ringer med abonnemanget friends. Hoppas det hjälper till att få ner räkningen till normalt igen. Har blivit debiterade 50 kronor för att ha använt "planet 3" utomlands när vi nyligen var i Turkiet. Det har vi naturligtvis inte gjort med flit, men den knappen är otroligt lätt att komma åt av misstag!! Gör man det i Sverige är det väl ingen kostnad, men utomlands tickar det på snabbt. Man får väl se det som så att man ska vara tacksam att det inte rörde sig om mer pengar, det kunde ju varit värre.

Det har kommit en ny mobil... Den har bra kamera och blixt jämfört med den jag har nu. Min digitalkamera har börjat strula, vet inte om det är batteriet som är dåligt, det verkar så. Ska kolla upp vad som lönar sig, det finns tre alternativ:

* Köpa mobilen nedan och ha den som kamera, även om det inte är samma som en riktig.
* Köpa nytt batteri till min Canon Ixus 500
* Köpa ny kamera

 

Ska inte förhasta mig denna gången, det gäller att suga på karamellen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0