Rensardag

Det var så lite att göra igår på jobbet, så jag kunde åka hem redan kl 22. Helt underbart, med tanke på hur förkyld jag var. Jag har börjat kolla på Tv-serien "24" nu, har köpt 3 av 6 utkomna boxar och bara väntat på rätt tillfälle. Bara hunnit ett avsnitt, men gillade den. Idag har jag varit på rensarhumör! Kul när det blir ordning i lådor och garderober och man får slänga gammal skit. Grillat fläskkotlett och potatis i ungnen, väldigt smarrigt.
Precis nu har jag och Celine lagt ut hennes gamla parfymer på Tradera, hoppas någon vill ha. Snart ska vi lägga ut alla våra gamla mobiler också, det är ett gäng. Synd att man är så slö och inte säljer dom så fort man köper en ny, då dom är värda mer.
Nu ska jag äta lite smörgås och fortsätta innan mitt rensarhumör avtar...

Grattis Tina på födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0